Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32439
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến sự tin tưởng và ý định tiếp tục sử dụng dịch vụ giao thực phẩm trên ứng dụng di động của người tiêu dùng = The factors affect consumer’s trust and continuous usage intention of food delivery mobile apps
Authors: Hoàng, Thị Phương Thảo
Lâm, Quí Long
Keywords: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.99-116 - ISSN.2734-9306
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332485
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32439
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404S2021099.pdf434.12 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

97
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.