Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Phương Thảo
dc.contributor.authorLâm, Quí Long
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:15Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:15Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332485en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32439-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.99-116 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự tin tưởng và ý định tiếp tục sử dụng dịch vụ giao thực phẩm trên ứng dụng di động của người tiêu dùng = The factors affect consumer’s trust and continuous usage intention of food delivery mobile appsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv404S2021099.pdf
  • Size : 434,12 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.