Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32310
Title: Tác động của các yếu tố marketing tại điểm bán đến hành vi mua hàng tùy hứng thực phẩm đóng gói tại các điểm bán lẻ ở Thành phố Hồ Chí Minh = The impact of point-of-sale marketing on impulse buying behaviour of packaged foods at retailers in Ho Chi Minh City
Authors: Dương, Hữu Hạnh
Kiều, Anh Tài
Keywords: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.93-108 - ISSN.2734-9306
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332325
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32310
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404S32021093.pdf349.25 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.