Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Hữu Hạnh
dc.contributor.authorKiều, Anh Tài
dc.date.accessioned2023-12-12T08:16:40Z-
dc.date.available2023-12-12T08:16:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332325en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32310-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.93-108 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleTác động của các yếu tố marketing tại điểm bán đến hành vi mua hàng tùy hứng thực phẩm đóng gói tại các điểm bán lẻ ở Thành phố Hồ Chí Minh = The impact of point-of-sale marketing on impulse buying behaviour of packaged foods at retailers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv404S32021093.pdf
  • Size : 349,25 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.