Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31660
Title: Phân tích các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua món ăn qua mạng của khách hàng tại thành phố Đà Nẵng trong đại dịch COVID-19 = Analysis of factors affecting consumers' behavior of buying food online in Da Nang city during the COVID-19 pandemic
Authors: Phạm, Thị Hoàng Dung
Keywords: Tạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tân
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tân - 2021 - no.46 - tr.89-96
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332748
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31660
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv416S462021089.pdf701.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.