Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31660
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hoàng Dung
dc.date.accessioned2023-12-12T07:39:45Z-
dc.date.available2023-12-12T07:39:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332748en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31660-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tân - 2021 - no.46 - tr.89-96en
dc.subjectTạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tânen
dc.titlePhân tích các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua món ăn qua mạng của khách hàng tại thành phố Đà Nẵng trong đại dịch COVID-19 = Analysis of factors affecting consumers' behavior of buying food online in Da Nang city during the COVID-19 pandemicen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv416S462021089.pdf701.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.