Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31198
Title: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng: một khảo nghiệm mô hình servperfl tại công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên thương mại dịch vụ Xuân Oánh = Assessment of customer satisfaction for customer care services at Xuan Oanh trading - service one member co., ltd
Authors: Đỗ, Thị Ý Nhi
Hồ, Thị Tường Quyên
Nguyễn, Viết Xuân Sang
Keywords: Khoa học (Đại học Thủ Dầu Một)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Thủ Dầu Một) - 2021 - no.4 - tr.66-76 - ISSN.1859-4433
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333609
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31198
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv512S042021066.pdf2.88 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.