Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31198
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Ý Nhi
dc.contributor.authorHồ, Thị Tường Quyên
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Xuân Sang
dc.date.accessioned2023-12-12T07:33:03Z-
dc.date.available2023-12-12T07:33:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333609en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31198-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Dầu Một) - 2021 - no.4 - tr.66-76 - ISSN.1859-4433en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Dầu Một)en
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng: một khảo nghiệm mô hình servperfl tại công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên thương mại dịch vụ Xuân Oánh = Assessment of customer satisfaction for customer care services at Xuan Oanh trading - service one member co., ltden
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv512S042021066.pdf2.88 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.