Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31145
Title: Lòng trung thành khách hàng đối với hàng nội địa trên thị trường điện tử trong đại dịch covid-19 = Customer loyalty toward domestic goods on the e-marketplacesin Covid-19 pandemic
Authors: Bùi, Thành Khoa
Võ, Thị Thảo Uyên
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.149-159 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333498
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31145
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V50S22021149.pdf392.3 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.