Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31145
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thành Khoa
dc.contributor.authorVõ, Thị Thảo Uyên
dc.date.accessioned2023-12-12T07:32:47Z-
dc.date.available2023-12-12T07:32:47Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333498en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31145-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.149-159 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleLòng trung thành khách hàng đối với hàng nội địa trên thị trường điện tử trong đại dịch covid-19 = Customer loyalty toward domestic goods on the e-marketplacesin Covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V50S22021149.pdf392.3 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.