Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30859
Title: Nghiên cứu một tình huống dạy học hàm số liên tục thông qua tranh luận khoa học nhằm phát triển năng lực giao tiếp toán học cho học sinh trung học phổ thông.
Authors: Vương, Vĩnh Phát
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2020 - no.471 - tr.47-51 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278490
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30859
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4712020047.pdf3.58 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

10
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

188
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.