Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30859
Title: | Nghiên cứu một tình huống dạy học hàm số liên tục thông qua tranh luận khoa học nhằm phát triển năng lực giao tiếp toán học cho học sinh trung học phổ thông. | Authors: | Vương, Vĩnh Phát | Keywords: | Tạp chí Giáo dục | Issue Date: | 2020 | Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2020 - no.471 - tr.47-51 - ISSN.2354-0753 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278490 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30859 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv216S4712020047.pdf | 3.58 MB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
10
checked on Dec 22, 2024
Download(s)
188
checked on Dec 22, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.