Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30483
Title: Xây dựng các tình huống có vấn đề trong dạy học đọc hiểu văn bản nhằm phát triển tư duy phản biện cho học sinh ở trường trung học phổ thông = Constructing problematic situations in teaching passage reading comprehension to develop critical thinking for high school students
Authors: Nguyễn, Thị Lệ Thanh
Keywords: Tạp chí Khoa học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.4 - tr.12-21 - ISSN.2354-1067
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278582
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30483
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S42020012.pdf438.07 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.