Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30483
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Lệ Thanh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:44Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:44Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278582en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30483-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.4 - tr.12-21 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleXây dựng các tình huống có vấn đề trong dạy học đọc hiểu văn bản nhằm phát triển tư duy phản biện cho học sinh ở trường trung học phổ thông = Constructing problematic situations in teaching passage reading comprehension to develop critical thinking for high school studentsen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V65S42020012.pdf438.07 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender
Sorry the service is unavailable at the moment. Please try again later.

Page view(s)

1
checked on Jan 13, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.