Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Lệ Thanh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:44Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:44Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278582en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30483-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.4 - tr.12-21 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleXây dựng các tình huống có vấn đề trong dạy học đọc hiểu văn bản nhằm phát triển tư duy phản biện cho học sinh ở trường trung học phổ thông = Constructing problematic situations in teaching passage reading comprehension to develop critical thinking for high school studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V65S42020012.pdf
  • Size : 438,07 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.