Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29259
Title: Nghiên cứu so sánh cách dạy học hàm số y = ax2 (a khác 0) giữa sách giáo khoa Việt Nam và sách giáo khoa Mĩ theo hướng tiếp cận lí thuyết toán học trong ngữ cảnh. = Researching and comparing Vietnamese and american textbooks on teaching the functions y = ax2 (a different from 0) from the approach of realistic mathematics education
Authors: Nguyễn, Thị Nga
Hoàng, Quỳnh Như
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.785-797 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280706
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29259
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V17S52020785.pdf860.32 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.