Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29259
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Nga | |
dc.contributor.author | Hoàng, Quỳnh Như | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T03:21:05Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T03:21:05Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280706 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29259 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.785-797 - ISSN.1859-3100 | en |
dc.subject | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) | en |
dc.title | Nghiên cứu so sánh cách dạy học hàm số y = ax2 (a khác 0) giữa sách giáo khoa Việt Nam và sách giáo khoa Mĩ theo hướng tiếp cận lí thuyết toán học trong ngữ cảnh. = Researching and comparing Vietnamese and american textbooks on teaching the functions y = ax2 (a different from 0) from the approach of realistic mathematics education | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.