Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29259
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nga
dc.contributor.authorHoàng, Quỳnh Như
dc.date.accessioned2023-12-12T03:21:05Z-
dc.date.available2023-12-12T03:21:05Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280706en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29259-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.785-797 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleNghiên cứu so sánh cách dạy học hàm số y = ax2 (a khác 0) giữa sách giáo khoa Việt Nam và sách giáo khoa Mĩ theo hướng tiếp cận lí thuyết toán học trong ngữ cảnh. = Researching and comparing Vietnamese and american textbooks on teaching the functions y = ax2 (a different from 0) from the approach of realistic mathematics educationen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V17S52020785.pdf860.32 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.