Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29258
Title: Vận dụng mô hình học trải nghiệm để nâng cao kĩ năng sư phạm cho sinh viên thông qua học phần thực hành dạy học toán. = Applying experiential learning cycle to enhance pre-service teachers’ teaching skills through the course of practice teaching mathematics
Authors: Bùi, Thị Thanh Mai
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.775-784 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280705
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29258
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V17S52020775.pdf866.55 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.