Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Thanh Mai
dc.date.accessioned2023-12-12T03:21:05Z-
dc.date.available2023-12-12T03:21:05Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280705en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29258-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.775-784 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleVận dụng mô hình học trải nghiệm để nâng cao kĩ năng sư phạm cho sinh viên thông qua học phần thực hành dạy học toán. = Applying experiential learning cycle to enhance pre-service teachers’ teaching skills through the course of practice teaching mathematicsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V17S52020775.pdf
  • Size : 866,55 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.