Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29224
Title: | Giải thích nguyên nhân sai lầm của học sinh khi học chủ đề phép chia hết dưới ngôn ngữ của Didactic toán Nguyễn Thiện Chí. = Explaining the causes of students’ misperception in learning divisibility rules using didactic mathematics | Authors: | Nguyễn, Thiện Chí | Keywords: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) | Issue Date: | 2020 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.2 - tr.388-396 - ISSN.1859-3100 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278224 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29224 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CTv138V17S22020388.pdf | 335.13 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.