Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29224
Title: Giải thích nguyên nhân sai lầm của học sinh khi học chủ đề phép chia hết dưới ngôn ngữ của Didactic toán Nguyễn Thiện Chí. = Explaining the causes of students’ misperception in learning divisibility rules using didactic mathematics
Authors: Nguyễn, Thiện Chí
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.2 - tr.388-396 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278224
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29224
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V17S22020388.pdf335.13 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.