Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29224
Title: | Giải thích nguyên nhân sai lầm của học sinh khi học chủ đề phép chia hết dưới ngôn ngữ của Didactic toán Nguyễn Thiện Chí. = Explaining the causes of students’ misperception in learning divisibility rules using didactic mathematics |
Authors: | Nguyễn, Thiện Chí |
Keywords: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) |
Issue Date: | 2020 |
Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.2 - tr.388-396 - ISSN.1859-3100 |
URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278224 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29224 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.