Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28869
Title: Tác động của hoạt động trách nhiệm xã hội tích cực, tiêu cực đến hình ảnh thương hiệu và hiệu quả tài chính của nhà hàng, khách sạn tại Thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Nguyễn, Văn Ít
Hoàng, Thị Chỉnh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.1 - tr.84-92 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284405
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28869
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S12020084.pdf675.17 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.