Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26476
Title: Thực trạng thiết kế và sử dụng tình huống dạy học tích hợp trong môn toán của giáo viên ở các trường tiểu học trên địa bàn tỉnh Nghệ An = The practice of design and use of integrated math teaching situations by primary school teachers in Nghe An province
Authors: Trịnh, Công Sơn
Trịnh, Khắc Thùy Hương
Phạm, Thị Hải Châu
Keywords: Tạp chí khoa học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí khoa học- Trường Đại học Vinh - 2020 - no.1B - tr.90-99 - ISSN.1859-2228
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288135
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26476
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv467V49S1B2020090.pdf635.52 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.