Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26476
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Công Sơn
dc.contributor.authorTrịnh, Khắc Thùy Hương
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hải Châu
dc.date.accessioned2023-12-12T02:46:17Z-
dc.date.available2023-12-12T02:46:17Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288135en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26476-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học- Trường Đại học Vinh - 2020 - no.1B - tr.90-99 - ISSN.1859-2228en
dc.subjectTạp chí khoa họcen
dc.titleThực trạng thiết kế và sử dụng tình huống dạy học tích hợp trong môn toán của giáo viên ở các trường tiểu học trên địa bàn tỉnh Nghệ An = The practice of design and use of integrated math teaching situations by primary school teachers in Nghe An provinceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv467V49S1B2020090.pdf635.52 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.