Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26476
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trịnh, Công Sơn | |
dc.contributor.author | Trịnh, Khắc Thùy Hương | |
dc.contributor.author | Phạm, Thị Hải Châu | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T02:46:17Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T02:46:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288135 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26476 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí khoa học- Trường Đại học Vinh - 2020 - no.1B - tr.90-99 - ISSN.1859-2228 | en |
dc.subject | Tạp chí khoa học | en |
dc.title | Thực trạng thiết kế và sử dụng tình huống dạy học tích hợp trong môn toán của giáo viên ở các trường tiểu học trên địa bàn tỉnh Nghệ An = The practice of design and use of integrated math teaching situations by primary school teachers in Nghe An province | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.