Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Công Sơn
dc.contributor.authorTrịnh, Khắc Thùy Hương
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hải Châu
dc.date.accessioned2023-12-12T02:46:17Z-
dc.date.available2023-12-12T02:46:17Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288135en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26476-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học- Trường Đại học Vinh - 2020 - no.1B - tr.90-99 - ISSN.1859-2228en
dc.subjectTạp chí khoa họcen
dc.titleThực trạng thiết kế và sử dụng tình huống dạy học tích hợp trong môn toán của giáo viên ở các trường tiểu học trên địa bàn tỉnh Nghệ An = The practice of design and use of integrated math teaching situations by primary school teachers in Nghe An provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv467V49S1B2020090.pdf
  • Size : 635,52 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.