Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26440
Title: Ảnh hưởng của sự đồng cảm, hành vi hướng đến khách hàng của nhân viên giao dịch đến sự hài lòng của khách hàng = Effect of empathy, customer-oriented behavior of tellers on customer satisfaction
Authors: Trần, Thế Nam
Keywords: Tạp chí khoa học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2020 - no.03 - tr.89-106 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287971
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26440
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404S32020089.pdf825.86 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.