Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26440
Title: Ảnh hưởng của sự đồng cảm, hành vi hướng đến khách hàng của nhân viên giao dịch đến sự hài lòng của khách hàng = Effect of empathy, customer-oriented behavior of tellers on customer satisfaction
Authors: Trần, Thế Nam
Keywords: Tạp chí khoa học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2020 - no.03 - tr.89-106 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287971
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26440
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404S32020089.pdf825.86 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.