Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thế Nam
dc.date.accessioned2023-12-12T02:46:05Z-
dc.date.available2023-12-12T02:46:05Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287971en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26440-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2020 - no.03 - tr.89-106 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí khoa họcen
dc.titleẢnh hưởng của sự đồng cảm, hành vi hướng đến khách hàng của nhân viên giao dịch đến sự hài lòng của khách hàng = Effect of empathy, customer-oriented behavior of tellers on customer satisfactionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv404S32020089.pdf
  • Size : 825,86 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.