Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26440
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thế Nam
dc.date.accessioned2023-12-12T02:46:05Z-
dc.date.available2023-12-12T02:46:05Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287971en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26440-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2020 - no.03 - tr.89-106 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí khoa họcen
dc.titleẢnh hưởng của sự đồng cảm, hành vi hướng đến khách hàng của nhân viên giao dịch đến sự hài lòng của khách hàng = Effect of empathy, customer-oriented behavior of tellers on customer satisfactionen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404S32020089.pdf825.86 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.