Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25398
Title: Quản trị thương hiệu đại học nhìn từ góc độ danh tiếng học thuật = Brand governance of universities looking from the level of academic review
Authors: Nguyễn, Thị Minh Phượng
Lưu, Thị Mai Anh
Đào, Thị Thanh Huyền
Keywords: TC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội
Issue Date: 2020
Series/Report no.: TC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.03 - tr.85-92 - ISSN.2615-9287
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296294
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25398
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv177V36S032020085.pdf572.54 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

10
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.