Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25398
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Phượng
dc.contributor.authorLưu, Thị Mai Anh
dc.contributor.authorĐào, Thị Thanh Huyền
dc.date.accessioned2023-12-12T02:21:19Z-
dc.date.available2023-12-12T02:21:19Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296294en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25398-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.03 - tr.85-92 - ISSN.2615-9287en
dc.subjectTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleQuản trị thương hiệu đại học nhìn từ góc độ danh tiếng học thuật = Brand governance of universities looking from the level of academic reviewen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv177V36S032020085.pdf572.54 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

10
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.