Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20854
Title: Sự tác động của nhận dạng tổ chức, nhận dạng nhân viên - khách hàng và định hướng khách hàng đến sự gắn kết của nhân viên tại các công ty truyền thông trên địa bàn TP.HCM
Authors: Trịnh, Thùy Anh
Lý, Thanh Duy
Nguyễn, Phạm Kiến Minh
Keywords: Tạp chí khoa học thương mại
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí khoa học thương mại - 2020 - no.143 - tr.67-75 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307657
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20854
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1432020067.pdf365.14 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.