Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20854
Title: Sự tác động của nhận dạng tổ chức, nhận dạng nhân viên - khách hàng và định hướng khách hàng đến sự gắn kết của nhân viên tại các công ty truyền thông trên địa bàn TP.HCM
Authors: Trịnh, Thùy Anh
Lý, Thanh Duy
Nguyễn, Phạm Kiến Minh
Keywords: Tạp chí khoa học thương mại
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí khoa học thương mại - 2020 - no.143 - tr.67-75 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307657
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20854
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1432020067.pdf365.14 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.