Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17536
Title: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ bán lẻ tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam (BIDV) Chi nhánh Nha Trang = Evaluating the satisfaction of individual customers with the quality of retail services at the BIDV - Nha Trang Branch
Authors: Đinh, Kiệm
Trần, Đặng Tú Duyên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.27 - tr.150-158 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311298
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17536
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S272020150.pdf1.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.