Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Kiệm
dc.contributor.authorTrần, Đặng Tú Duyên
dc.date.accessioned2023-12-11T02:44:05Z-
dc.date.available2023-12-11T02:44:05Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311298en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17536-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.27 - tr.150-158 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ bán lẻ tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam (BIDV) Chi nhánh Nha Trang = Evaluating the satisfaction of individual customers with the quality of retail services at the BIDV - Nha Trang Branchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S272020150.pdf
  • Size : 1,08 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.