Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17536
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Kiệm
dc.contributor.authorTrần, Đặng Tú Duyên
dc.date.accessioned2023-12-11T02:44:05Z-
dc.date.available2023-12-11T02:44:05Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311298en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17536-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.27 - tr.150-158 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ bán lẻ tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam (BIDV) Chi nhánh Nha Trang = Evaluating the satisfaction of individual customers with the quality of retail services at the BIDV - Nha Trang Branchen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S272020150.pdf1.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.