Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17314
Title: Đánh giá tính hiệu quả của việc sử dụng chiến lược chia sẻ - nhóm - đôi trong việc cải thiện sự tham gia và sự tự tin của sinh viên không chuyên Anh trong các giờ học nói tại trường Đại học Hải Phòng (HPU) = Evaluating the effectiveness of using think-pair-share strategy in improving the participation and confdence of non-English majors in speaking lessons at Hai Phong university (HPU)
Authors: Phan, Thị Hường
Keywords: Khoa học (ĐH Hải Phòng)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Khoa học (ĐH Hải Phòng) - 2020 - no.41 - tr.114-121 - ISSN.1859-2368
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313320
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17314
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv459S412020114.pdf326.56 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.