Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17314
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Hường
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:04Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:04Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313320en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17314-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Hải Phòng) - 2020 - no.41 - tr.114-121 - ISSN.1859-2368en
dc.subjectKhoa học (ĐH Hải Phòng)en
dc.titleĐánh giá tính hiệu quả của việc sử dụng chiến lược chia sẻ - nhóm - đôi trong việc cải thiện sự tham gia và sự tự tin của sinh viên không chuyên Anh trong các giờ học nói tại trường Đại học Hải Phòng (HPU) = Evaluating the effectiveness of using think-pair-share strategy in improving the participation and confdence of non-English majors in speaking lessons at Hai Phong university (HPU)en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv459S412020114.pdf326.56 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.