Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13017
Title: Vai trò, tác động của cửa hàng đầu đàn tới nhận biết thương hiệu trong kinh doanh hàng tiêu dùng nhanh - Điều tra từ góc nhìn doanh nghiệp bán hàng
Authors: Vũ, Đức Lợi
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2019 - no.4 - tr.150-159 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287102
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13017
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S042019150.pdf
  • Size : 574,21 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.