Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12905
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến lĩnh vực thời trang của người tiêu dùng tại tỉnh Bình Định
Authors: Phạm, Thị Thùy Duyên
Nguyễn, Thị Diễm Phúc
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.12 - tr.137-140 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286976
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12905
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122019137.pdf280.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 31, 2024

Download(s)

3
checked on Dec 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.