Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11793
Title: Đánh giá năng lực mô hình hóa của học sinh trong dạy học chủ đề “tìm giá trị lớn nhất, giá trị nhỏ nhất của hàm số” ở lớp 12 = Assessment of 12 th graders’ modeling competence in the theme-based teaching “finding the maximum or minimum value of a function”
Authors: Lê, Thị Hoài Châu
Nguyễn, Thị Nhân
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.12 - tr.891-906 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283932
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11793
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V16S122019891.pdf457.36 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.