Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11032
Title: | Đóng góp của thuyết nhân học trong phân tích thực hành dạy học của giáo viên: Nghiên cứu một số trường hợp = The contribution of anthropological theory in the teaching practice analysis of teachers: Study some cases | Authors: | Lê, Thị Hoài Châu Nguyễn, Thị Minh Đào |
Keywords: | Khoa học | Issue Date: | 2019 | Series/Report no.: | Khoa học - 2019 - no.01 - tr.57-72 - ISSN.1859-3100 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=267479 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11032 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CTv138S012019057.pdf | 414.76 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.