Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11032
Title: Đóng góp của thuyết nhân học trong phân tích thực hành dạy học của giáo viên: Nghiên cứu một số trường hợp = The contribution of anthropological theory in the teaching practice analysis of teachers: Study some cases
Authors: Lê, Thị Hoài Châu
Nguyễn, Thị Minh Đào
Keywords: Khoa học
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học - 2019 - no.01 - tr.57-72 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=267479
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11032
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138S012019057.pdf414.76 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.