Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11032
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lê, Thị Hoài Châu | |
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Minh Đào | |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T01:44:35Z | - |
dc.date.available | 2023-11-13T01:44:35Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=267479 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11032 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Khoa học - 2019 - no.01 - tr.57-72 - ISSN.1859-3100 | en |
dc.subject | Khoa học | en |
dc.title | Đóng góp của thuyết nhân học trong phân tích thực hành dạy học của giáo viên: Nghiên cứu một số trường hợp = The contribution of anthropological theory in the teaching practice analysis of teachers: Study some cases | en |
dc.type | Article | en |
item.fulltext | Có toàn văn | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairetype | Article | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.languageiso639-1 | vi | - |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CTv138S012019057.pdf | 414.76 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.