Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11032
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hoài Châu
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Đào
dc.date.accessioned2023-11-13T01:44:35Z-
dc.date.available2023-11-13T01:44:35Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=267479en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11032-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - 2019 - no.01 - tr.57-72 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectKhoa họcen
dc.titleĐóng góp của thuyết nhân học trong phân tích thực hành dạy học của giáo viên: Nghiên cứu một số trường hợp = The contribution of anthropological theory in the teaching practice analysis of teachers: Study some casesen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138S012019057.pdf414.76 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.