Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10986
Title: Trách nhiệm của chính quyền cơ sở trong xây dựng thương hiệu cho sản phẩm địa phương ở Việt Nam hiện nay = The responsibility of the government base in branding for local products in viet nam today
Authors: Hứa, Thị Minh Hồng
Keywords: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.8 - tr.59-63 - ISSN.1859-2171
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282150
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10986
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V201S82019059.pdf177.46 kBAdobe PDF
  View online
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.