Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10986
Title: Trách nhiệm của chính quyền cơ sở trong xây dựng thương hiệu cho sản phẩm địa phương ở Việt Nam hiện nay = The responsibility of the government base in branding for local products in viet nam today
Authors: Hứa, Thị Minh Hồng
Keywords: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.8 - tr.59-63 - ISSN.1859-2171
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282150
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10986
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V201S82019059.pdf177.46 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.