Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10986
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHứa, Thị Minh Hồng
dc.date.accessioned2023-11-13T01:44:24Z-
dc.date.available2023-11-13T01:44:24Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282150en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10986-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.8 - tr.59-63 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleTrách nhiệm của chính quyền cơ sở trong xây dựng thương hiệu cho sản phẩm địa phương ở Việt Nam hiện nay = The responsibility of the government base in branding for local products in viet nam todayen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V201S82019059.pdf177.46 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.