Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9650
Title: Nghiên cứu sự hài lòng của hành khách đối với chất lượng dịch vụ chặng bay Rạch Giá - TP. Hồ Chí Minh của Công ty Bay dịch vụ hàng không = Studying the the satisfaction of customers with the aviation service quality of Rach Gia - Ho Chi Minh city flight route provided by VASCO
Authors: Lê, Đức Toàn
Nguyễn, Thanh Tạo
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.17 - tr.211-217 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279024
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9650
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172019211.pdf332.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

2
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.