Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9650
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đức Toàn
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Tạo
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:23Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:23Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279024en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9650-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.17 - tr.211-217 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của hành khách đối với chất lượng dịch vụ chặng bay Rạch Giá - TP. Hồ Chí Minh của Công ty Bay dịch vụ hàng không = Studying the the satisfaction of customers with the aviation service quality of Rach Gia - Ho Chi Minh city flight route provided by VASCOen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172019211.pdf332.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.