Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8902
Title: Hợp tác thực hiện portfolio theo cặp nhằm nâng cao kĩ năng viết luận cho sinh viên = The use of dyadic collaborative learning in writing portfolios in enhancing students' writing competence
Authors: Phạm, Thị Phượng
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.11 - tr.825-837 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277580
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8902
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V16S112019825.pdf407.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.