Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Phượng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:41:33Z-
dc.date.available2023-11-09T01:41:33Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277580en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8902-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.11 - tr.825-837 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleHợp tác thực hiện portfolio theo cặp nhằm nâng cao kĩ năng viết luận cho sinh viên = The use of dyadic collaborative learning in writing portfolios in enhancing students' writing competenceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V16S112019825.pdf
  • Size : 407,4 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.