Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8902
Title: | Hợp tác thực hiện portfolio theo cặp nhằm nâng cao kĩ năng viết luận cho sinh viên = The use of dyadic collaborative learning in writing portfolios in enhancing students' writing competence | Authors: | Phạm, Thị Phượng | Keywords: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) | Issue Date: | 2019 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.11 - tr.825-837 - ISSN.1859-3100 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277580 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8902 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CTv138V16S112019825.pdf | 407.4 kB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.