Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8902
Title: Hợp tác thực hiện portfolio theo cặp nhằm nâng cao kĩ năng viết luận cho sinh viên = The use of dyadic collaborative learning in writing portfolios in enhancing students' writing competence
Authors: Phạm, Thị Phượng
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.11 - tr.825-837 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277580
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8902
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv138V16S112019825.pdf407.4 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.