Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8875
Title: Ảnh hưởng đến nhận biết thương hiệu và hoạt động truyền miệng cho sản phẩm trà Oolong Cầu Đất farm, Lâm Đồng
Authors: Nguyễn, Thị Phương Thảo
Nguyễn, Văn Anh
Keywords: Nghiên cứu Kinh tế
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Nghiên cứu Kinh tế - 2019 - no.10 - tr.76-86 - ISSN.0866-7489
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277549
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8875
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv130S102019076.pdf
  • Size : 562,29 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.