Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Anh
dc.date.accessioned2023-11-09T01:41:27Z-
dc.date.available2023-11-09T01:41:27Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277549en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8875-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Kinh tế - 2019 - no.10 - tr.76-86 - ISSN.0866-7489en
dc.subjectNghiên cứu Kinh tếen
dc.titleẢnh hưởng đến nhận biết thương hiệu và hoạt động truyền miệng cho sản phẩm trà Oolong Cầu Đất farm, Lâm Đồngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv130S102019076.pdf
  • Size : 562,29 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.