Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8818
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu các doanh nghiệp bán lẻ trên địa bàn thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Phạm, Hùng Cường
Keywords: Nghiên cứu Kinh tế
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Nghiên cứu Kinh tế - 2019 - no.8 - tr.65-75 - ISSN.0866-7489
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277496
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8818
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv130S82019065.pdf638.52 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.