Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7946
Title: Chiến lược marketing bền vững cho các doanh nghiệp: mô hình khái niệm dựa trên lý thuyết nguồn lực và lý thuyết các bên liên quan
Authors: Lê, Nhật Hạnh
Keywords: Nghiên cứu Kinh tế
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Nghiên cứu Kinh tế - 2019 - no.5 - tr.46-55 - ISSN.0866-7489
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=276326
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7946
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv130S52019046.pdf460.19 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.