Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7946
Title: Chiến lược marketing bền vững cho các doanh nghiệp: mô hình khái niệm dựa trên lý thuyết nguồn lực và lý thuyết các bên liên quan
Authors: Lê, Nhật Hạnh
Keywords: Nghiên cứu Kinh tế
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Nghiên cứu Kinh tế - 2019 - no.5 - tr.46-55 - ISSN.0866-7489
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=276326
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7946
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv130S52019046.pdf460.19 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.