Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7946
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Nhật Hạnh
dc.date.accessioned2023-11-08T07:58:38Z-
dc.date.available2023-11-08T07:58:38Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=276326en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7946-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Kinh tế - 2019 - no.5 - tr.46-55 - ISSN.0866-7489en
dc.subjectNghiên cứu Kinh tếen
dc.titleChiến lược marketing bền vững cho các doanh nghiệp: mô hình khái niệm dựa trên lý thuyết nguồn lực và lý thuyết các bên liên quanen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv130S52019046.pdf460.19 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.