Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7501
Title: Truyền miệng điện tử và những tác động đến ý thức người tiêu dùng = Electronic word of mouth and the impact on consumer consciousness
Authors: Hoàng, Hồ Quang
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.2 - tr.402-405 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274393
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7501
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S22019402.pdf185.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.